telefon: 665 987 161  mail: biuro@OPC-Tuning.pl  web: opc-tuning.pl
Tuning, chiptuning, elektronika, diagnostyka – specjalizacja OPEL
Chmurka tagów
Pojemność skokowa
Rodzaj paliwa
Symbol Silnika
Układ i liczba cylindrów
Moc silnika (KM)
Producent sterownika
Numer sterownika
1000
Diesel
X00XXX
Rzędowy 4 (R4)
BOSCH
W modelach czwartej generacji stosowane są silniki i sterowniki ecu:
  • 2,3 dm³ HPI, 70 kW (96 KM) – 2287 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 16C39) 
  • 2,3 dm³ HPI, 78 kW (106 KM) – 2287 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 16C39)
  • 2,3 dm³ HPI, 85 kW (116 KM) – 2287 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 16 C39)
  • 2,3 dm³ HPI, 93 kW (126 KM) – 2287 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 16 C39)
  • 2,3 dm³ HPT, 100 kW (136 KM) – 2287 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 16 C39)
  • 3,0 dm³ HPI, 103 kW (140 KM) – 2998 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 16 C39)
  • 3,0 dm³ HPI, 107 kW (146 KM) – 2998 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 17CP52)
  • 3,0 dm³ HPT, 125 kW (170 KM) – 2998 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 17C49)
  • 3,0 dm³ HPT, 129 kW (176 KM) – 2998 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 17CP52)
  Opis kodu usterki 17F – Problem w programowanym kodzie IMA/NIMA na desce błąd 127 Opis kodu usterki 1BC -Błąd w ustawieniu EGR odchyłka ujemna na desce błąd 0188 Opis kodu usterki- P0521 FILTR CZĄSTEK KONTROLA-OLEJ ZANIECZYSZCZONY Opis kodu usterki- P2455 FILTR CZĄSTEK CZUJNIK RÓŻNICY CIŚNIEŃ Możemy usunąć dowolne kody usterek z wyżej wymienionych pojazdów, zawór egr, filtr dpf oraz przepustnicę. Usługę możemy wykonać również wysyłkowo, wystarczy wysłać do nas sterownik silnika lub wsad do obróbki oprogramowania. Do współpracy zapraszamy warsztaty serwisy i osoby prywatne.