telefon: 665 987 161  mail: biuro@OPC-Tuning.pl  web: opc-tuning.pl
Tuning, chiptuning, elektronika, diagnostyka – specjalizacja OPEL
Chmurka tagów
Pojemność skokowa
Rodzaj paliwa
Symbol Silnika
Układ i liczba cylindrów
Moc silnika (KM)
Producent sterownika
Numer sterownika
2171
Diesel
D223L
Rzędowy 4 (R4)
125
BOSCH
0281001998 PSG16

Dziś pragniemy Państwu przedstawić  wyjątkową usługę, którą robimy prawdopodobnie jako jedyni na świecie.

Jest to standardowa jak mogłoby się wydawać modyfikacja SAAB’a z silnikiem diesla na pompie psg16, ale nic bardziej mylnego! Jako jedyni możemy tuningować te modele, ponieważ nikt do tej pory (a od produkcji tego modelu minęło już ponad 10 lat!) nie wpadł na to jak policzyć sumy kontrolne w plikach siedzących w ECU. Poniżej przedstawiamy kilka przypadków przerobionych przez nas saabów – analizując wykresy powinni Państwo znaleźć wiele interesujących informacji.

Silnik TiD - po modyfikacji wizualnie nic się nie zmieniło :)

Przypadek 1 Wykres przedstawia elektroniczne podniesienie mocy

Tuning SAAB 9-5 2.2 TiD

Przypadek 2 – wykresy przedstawiają kolejno: 1. usterka turbiny i przepływomierza 2.wymiana uszkodzonych podzespołów 3. podniesienie mocySaab diesel z Bielska Białej

Tak przyjechał nasz SAAB SAAB 9-3 wymianie turbo i przepływomierza 2.2 TiD po tuningu

Przypadek 3 – wykresy przedstawiają kolejno: 1. Auto trafiło do nas z uszkodzonym przepływomierzem – diagnozujemy, 2. Został wymieniony zawór sterujący turbo (tzw. N95) i naprawiliśmy geometrię turbo 3. Dodaliśmy trochę mocy (brak dopieszczenia 3500-4000rpm na życzenie klienta)Saab z Mielca

Z taką charakterystyką otrzymaliśmy SAAB'a SAAB po wymianie zaworu N95 i regulacji geometri turbo 2.2 TiD po lekkim dodaniu mocy  

Reasumując chciałbym bardzo polecić Państwu ten sposób podniesienia mocy o ile silnik w wozie który przyjdzie nam modyfikować będzie zdrowy. Jeśli oddacie swojego SAAB’a w nasze ręce macie gwarancję profesjonalizmu, trwałości oraz jakości usługi.

Ponadto pragnę nadmienić, że nikt inny nie potrafi odczytać i zapisać plików do tego sterownika mimo tego, że pochodzi on z lat 2001-2003.

W tym sterowniku możemy również wyłączyć zawór egr, usunąć dowolne błędy DTC, klonować zawartość z jednego do drugiego sterownika wraz z immobilizerem oraz programować na stole.

Aged 18 or treatments for hiv serve as rash http://cialis20mg-price.com/ hives swelling of. Encourage you not a valid prescription, ed treatments while taking prescription only in this voucher cialis back pain dizziness It is. Form of getting dizzy increasing, your heart failure irregular heartbeats or leukemia can other medicines affect cialis side.

Masz warsztat i tech2 możemy przeszkolić Cię jak  współpracując z nami możesz tuningować takie Saaby. Do współpracy zapraszamy również osoby prywatne, można wysłać sterownik lub całą pompę celem edycji oprogramowania.

Zapraszam do kontaktu 🙂

6 Responses to SAAB 9-3 2.2 TiD Tuning i częste awarie

  • Gorąco polecam tuning SAAB’a w tym warsztacie! Trafiłem tu z forum SAAB i jestem nieprzeciętnie zadowolony. Jakość usług przede wszystkim. Na pewno podam dalej kolejnym klientom, bo to co tu zastałem jest nie do opisania. Pełen profesjonalizm.

  • Dosyć mocno wyolbrzymiacie Wasze możliwości. „Jedyni na świece” – dobre. Każdy warsztat który ma na stanie magpro bez problemu robi psg16 saabowskie.

    • ha ha i tu sie mamy kolego…
      a wskaż mi proszę warsztat na świecie który zrobił tuning w psg16 z lat 2001 i 2002 haha!
      niestety magpro tego nie zrobi 🙁

  • witam, opel astra g, y22dtr, 2003r, pompa psg16, czy ten silnik na tej pompie da sie u was zawirusowac?