telefon: 665 987 161  mail: biuro@OPC-Tuning.pl  web: opc-tuning.pl
Tuning, chiptuning, elektronika, diagnostyka – specjalizacja OPEL
Chmurka tagów
Pojemność skokowa
Rodzaj paliwa
Symbol Silnika
Układ i liczba cylindrów
Moc silnika (KM)
Producent sterownika
Numer sterownika
1000
X00XXX
opc-tuning psg16Dziś chcielibyśmy przedstawić nasze możliwości w zakresie modyfikacji oprogramowania w układzie PSG16 na przykładzie silnika Y22DTR. Klient kupił auto opel Vectra c 2003 2.2 125 koni w bardzo atrakcyjnej, niestety auto ciągle wpadało w tryb awaryjny. Już pierwsza wizyta w ASO wykazała że handlarz zamontował silnik wraz z pompą psg16 i turbiną Y20DTH, czyli jednostkę dwulitrową, która legitymowała się mocą 101 koni. Co warsztat to rozkładanie rąk bo jak taki silnik może działać jako 2.2, a jednak – nie ma rzeczy niemożliwych są tylko trudno wykonywalne i mało opłacalne. Klient przyjechał ponad 300km na usługę modyfikacji oprogramowania i zrobiliśmy z silnika y20dth silnik y22dtr do tego z turbiną bez zmiennej geometrii i wszystko odbyło się przez złącze diagnostyczne OBD. Silnik nie przechodzi już w tryb awaryjny, ma moc podniesioną do 130 koni, usunęliśmy też zawór egr oraz klapy kolektora – fizycznie i programowo. Kilka dobrych godzin spędziliśmy nad montażem i demontażem wraz z czyszczeniem kolektora, założyliśmy nowe uszczelki i przelewy ale sprawa była warta zachodu.Y20 dth na y22dtr turboPewnie dla wielu fotografie silnika nie oddadzą realnie tematu ale wystarczy zwrócić uwagę na turbo, osłona silnika pochodzi od jednostki 2,2 a turbo z gruszką zamontowane jest w poprzek czyli bez geometrii.opc-tuning logo Wszystkich klientów mających takie i inne problemy zapraszamy do współpracy w zakresie edycji oprogramowania, oto lista czynności jakie możemy wykonać w pompie psg16: – odczyt zmiana kodu pin, vin, przebieg – zmiana softu z saab na opel i odwrotnie – zmiana softu z np. astry do omegi czy frontery lub vectry do zafiry i odwrotnie – programowanie wyjętych z pojazdu pomp na stole – klonowanie pomp na stole i w pojeździe – usunięcie czujnika elobau dtcP0638 – wtyczkę można całkiem odpiąć – usunięcie elektronicznego zaworu egr dtc p0400 – wtyczkę można całkiem odpiąć (można również fizycznie usunąć egr) – elektroniczne i mechaniczne usunięcie klap w kolektorze dtc p0660 – wtyczkę można całkiem odpiąć – elektroniczne usunięcie przepływomierza dtc p0100 (projekt niedokończony) – usunięcie dowolnego błędu np. p1590 – podniesienie dawki startowej – podniesienie temperatury załączania świec – podniesienie mocy w 2.0 101KM na 125KM i w 2.2 na 140 koni można oczywiście więcej, według uznania – przeliczanie sumy kontrolnej dla plików – 180KB WYCINEK – 448KB BDM RÓWNIEŻ SAAB PSG16 – 896KB  OLS279 – 960KB GALLETTO, OPTICAN ITP – 1024KB TECH2 – 2048KB MAGPRO X17 – 32MB KARTA TECH2 tu możemy policzyć sumy nawet pod zmienione dane  zczytane z pojazdu – EEPROM CRC -policzenie sumy kontrolnej w eepromie po znianie np vin (odczyt BDM) – Modyfikacja pod założenie turbiny od y22dtr do pojazdu z silnikiem y20dth i odwrotnie – Uwaga tego nie robi nikt, jesteśmy w stanie klonować programować, tuningować  pompy psg16 saab z 2001 roku PSG16 C2 011500 oraz PSG16 C3.6 011401 – Piliki oryginalne do saaba i opla. – Naprawa wymiana tranzystora vp44 psg16 oraz wiele innych

Masz techa 2? Możemy nawiązać współpracę i większość powyżej wymienionych czynności będziesz mógł zamieścić w Swojej ofercie.

One Response to Turbo i silnik od Y20DTH do Y22DTR modyfikacja psg16