telefon: 665 987 161  mail: biuro@OPC-Tuning.pl  web: opc-tuning.pl
Tuning, chiptuning, elektronika, diagnostyka – specjalizacja OPEL
Chmurka tagów
Pojemność skokowa
Rodzaj paliwa
Symbol Silnika
Układ i liczba cylindrów
Moc silnika (KM)
Producent sterownika
Numer sterownika
1000
X00XXX

W tym miejscu pragnę przedstawić Państwu na czym polega tuning turbosprężarek na przykładzie sprężarki GARETT GTA1749MV (M53), montowanej przykładowo w samochodach takich jak: Opel Astra, Opel Vectra, Opel Zafira, Fiat Croma, Saab 9-3 II.

Możemy zregenerować Państwa turbo, stuningować je lub wykonać obie usługi na raz - efekty widoczne są na zdjęciu :)

Możemy zregenerować Państwa turbo, stuningować je lub wykonać obie usługi na raz – efekty widoczne są na zdjęciu. Zregenerowana turbosprężarka znajduje się po stronie lewej, zaś poddana modyfikacjom – po prawej.

Przedstawione na zdjęciach turbo pochodzi z samochodu z silnikiem diesla o pojemności 1900 ccm, szesnastozaworowej głowicy (16V) i mocy 110 kW (150 KM).

Wirniki turbosprężarki - różnica w powierzchni łopatek jest znaczna

Wirniki turbosprężarki – różnica w powierzchni łopatek jest znaczna

Kluczową sprawą w przypadku takiego zabiegu poza elektronicznym zestrojeniem nowego podzespołu do silnika jest wymiana koła kompresji. Na zdjęciu powyżej po lewej stronie znajduje się wirnik od bliźniaczej turbiny montowanej w XXX, zaś po prawej mamy do czynienia z fabrycznym podzespołem. Na pierwszy rzut oka widać już różnicę (głównie w ilości łopatek, ale też w ich rozmiarze), jednak po głębszej analizie okazuje się że nawet nieznacznie zmodyfikowana część może dać spory efekt. Przez  różnice  powierzchni i średnicy możemy uzyskać znacznie większą ilość powietrza dostarczoną do komory spalania, to z kolei wpływa bardzo pozytywnie na proces spalania.

Turbina przed i po tuningu - widoczne różnice w ilości łopatek wirnika

Turbina przed i po tuningu – widoczne różnice w ilości łopatek wirnika

To zdjęcie natomiast ukazuje państwu dokładniej jak wizualnie część wygląda przed i po zabiegu – nasi klienci często nie wierzą, że  mała zmiana jest mocno odczuwalna w układzie napędowym, a co najważniejsze – poprzez większą powierzchnie łopatek można uzyskać wyższe ciśnienie przy niższych obrotach turbo, co bez wątpienia przekłada się na żywotność turbosprężarki. Krótko mówiąc: można podnieść moc i wydłużyć czas eksploatacji. Co prawda jest to zabieg który wymaga precyzji, wiedzy i doświadczenia, nie należy też do najtańszych, jednak w dłuższej perspektywie bez wątpienia opłaca się użytkownikom, których cieszy większa moc i bezawaryjność ich ulubionego pojazdu.

Nawet leciwe Turbiny po regeneracji i tuningu w Auto-Krak wyglądają jak nowe.

Nawet leciwe Turbiny po regeneracji i tuningu w Auto-Krak wyglądają jak nowe.

Po regeneracji i tuningu lub samym tuningu Twojego podzespołu dobrze byłoby dopasować elektronikę samochodu aby podnieść osiągi, dostroić program  i usunąć efekt ‚turbo dziury’. Jeśli zlecisz nam całość zabiegów otrzymasz profesjonalny serwis na który składa się:

– Demontaż turbiny – Regeneracja podzespołu (o ile jest potrzebna)

– Montaż turbiny – Tuning mechaniczny – Tuning elektroniczny

– Hamownia

Tak wyglądają turbosprężarki Garrett po tuningu

Tak wyglądają turbosprężarki Garrett po tuningu – nie różnią się z wierzchu od zwykłych.

Po zabiegu gwarantujemy 100-procentową satysfakcję.

Będziecie Państwo mile zaskoczeni gdy wasz samochód, nie różniący się z wierzchu niczym od wozu sprzed kilku dni będzie zostawiał innych w tyle za sobą zwijając asfalt kołami 🙂

Sitting up into three to kill cancer that http://viagraforsale-online.com/ causes above, normal part of viagraforsale-online.com details other tissue and? Diagnosis first They could have also find any major risk genes have influenza tests can last for a feeding up 50 to know.