Na chwilę obecną dysponujemy hamownią DYNOMET dzięki której możemy zmierzyć parametry pojazdów z napędem na 4 koła oraz automatyczną skrzynią biegów podczas realnych warunków panujących na drodze.

20150514_130021

W tradycyjnej hamowni podwoziowej, by wyliczyć moc, program sterujący hamownią musi znać masę i obwód rolek. W hamowni przenośnej zamiast tych danych podajemy wagę samochodu i obwód koła. I to wszystko! Reszta wygląda tak samo jak w hamowni podwoziowej, z tą różnicą, że auto rozpędzamy na drodze, a nie na rolkach, które ją symulują.

hamowniavectracdti

Wykres ukazujący podnoszenie mocy w silniku Z19DTH pracującym w Oplu Vectrze C kombi

Moc 155 KM uzyskana została przez wycięcie filtra DPF oraz usunięcie klap wirowych z nadwyraz zdrowego silnika. Po tuningu jednostki legitymuje się ona mocą 183 KM, której wzrost jest mocno odczuwalny już od najniższych obrotów. Cała operacja spowodowała poprawienie osiągów bez zwiększenia zużycia paliwa (jednak musimy tutaj nadmienić, że taka moc kusi aby ją wykorzystać). Zabieg pokazowy przeprowadzony został na naszym firmowym samochodzie zakupionym do testów, jednakże z takimi jak i dużo poważniejszymi modyfikacjami jeździ od wielu miesięcy spora część naszych zadowolonych klientów, gorąco zatem polecamy tę usługę.