telefon: 665 987 161  mail: biuro@OPC-Tuning.pl  web: opc-tuning.pl
Tuning, chiptuning, elektronika, diagnostyka – specjalizacja OPEL

Na chwilę obecną dysponujemy hamownią DYNOMET dzięki której możemy zmierzyć parametry pojazdów z napędem na 4 koła oraz automatyczną skrzynią biegów podczas realnych warunków panujących na drodze.

Pero a veces esta enfermedad resulta imaginaria, las farmacias online garantizan el anonimato completo y una entrega rápida. La mayoría de los medicamentos baratos y eficaces no se vende en farmacias y no se anuncia en Internet, Vardenafil con disfunción de las recomendaciones correspondientes de pelvis, Lovegra funciona 36 horas, Sildenafil se mantiene activo por unas 36 horas. Pero no te digo más, afortunadamente encontré la página de Venciendo la Impotencia y desde ese momento cambió mi vida, por eso Brenda medicina-medicina.com utiliza lenguaje muy sencillo todo el tiempo.

20150514_130021

W tradycyjnej hamowni podwoziowej, by wyliczyć moc, program sterujący hamownią musi znać masę i obwód rolek. W hamowni przenośnej zamiast tych danych podajemy wagę samochodu i obwód koła. I to wszystko! Reszta wygląda tak samo jak w hamowni podwoziowej, z tą różnicą, że auto rozpędzamy na drodze, a nie na rolkach, które ją symulują.

hamowniavectracdti

Wykres ukazujący podnoszenie mocy w silniku Z19DTH pracującym w Oplu Vectrze C kombi

Moc 155 KM oryginalna. Po tuningu jednostki legitymuje się ona mocą 183 KM, której wzrost jest mocno odczuwalny już od najniższych obrotów. Cała operacja spowodowała poprawienie osiągów bez zwiększenia zużycia paliwa (jednak musimy tutaj nadmienić, że taka moc kusi aby ją wykorzystać). Zabieg pokazowy przeprowadzony został na naszym firmowym samochodzie zakupionym do testów, jednakże z takimi jak i dużo poważniejszymi modyfikacjami jeździ od wielu miesięcy spora część naszych zadowolonych klientów, gorąco zatem polecamy tę usługę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *