W modelach czwartej generacji stosowane są silniki i sterowniki ecu:
- 2,3 dm³ HPI, 70 kW (96 KM) – 2287 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 16C39)
- 2,3 dm³ HPI, 78 kW (106 KM) – 2287 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 16C39)
- 2,3 dm³ HPI, 85 kW (116 KM) – 2287 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 16 C39)
- 2,3 dm³ HPI, 93 kW (126 KM) – 2287 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 16 C39)
- 2,3 dm³ HPT, 100 kW (136 KM) – 2287 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 16 C39)
- 3,0 dm³ HPI, 103 kW (140 KM) – 2998 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 16 C39)
- 3,0 dm³ HPI, 107 kW (146 KM) – 2998 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 17CP52)
- 3,0 dm³ HPT, 125 kW (170 KM) – 2998 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 17C49)
- 3,0 dm³ HPT, 129 kW (176 KM) – 2998 cm³, silnik wysokoprężny (F1A – Bosch EDC 17CP52)